Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote

Welcome to Vote
SEMIFINALE 3 – SVERIGE: “ÅRETS SKANDINAVISKE SCRAPPER 2016”

tisdag 16 juni 2015

Make it craftys secret tunnel

Älskade grönt:)

Hej på Er 
Leka med copics...eller hur blev det nu? 

Idag visar jag en digi från Make it Crafty
 Underbar att måla... 
Idag beslöt jag mig för att ciccimåla denna...haha inga regler inga måsten BARA måla och mina stackars copic fick vara med om ett och annat..









Kombon kommer inom kort 
 
Träd och Stig E59 57 55 43 41 40 50
Grönt: YG00 03 61 63 67 99 Y08 06
Blender
Jag måste verkligen äta nu för är jättehungrig 
Ha det gott så länge där ute 

Kramar

 

Cicci Vid Pennan

 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar