Join us at Through the Craft Room Door

Join us at Through the Craft Room Door
A Online Magazine for Crafters! Also we have a weekly challenge that you can play along every week in the ATG challenge as Well

The Januari-Februari Magazine Through the Craft Room Door

Welcome to Vote FINAL!!!!!!

Welcome to Vote FINAL!!!!!!
FINAL The year of 2016 Scrapper Skandinavium

söndag 24 maj 2015

Det blev en till....

Hej på Er

 
Jag var ju bara tvungen att färglägga April i svartvitt....Till denna färgläggning har jag alltså endast använt C1-C7 lite C0 och gjorde några drag med Blendern också
 
 
 
Så här blev damen i svartvitt.........
 
 
 
 
 

 

Min sambo sa precis att han tyckte att Hon såg läskig ut i svartvitt...
Haha..ja det kanske hon gör så
blir väl ett Halloween-kort av denna färgläggning då......
 


 
 
 
Ha det BÄST kära Ni.....
 
 
 
Lämna gärna ett Hej så jag kan säga Hej till Dig
 

KRAM!

 

Cicci Vid Pennan

2 kommentarer:

  1. Hur kan han tycka hon ser läskig ut? Hon är görsnygg som ett vackert svartvitt foto💕

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha...män är konstiga varelser...han förstår inte alla det här med copicsen och tycker mog jag är smått galen dom målar sååå mkt haha kramar😄

      Radera