Welcome to Follow the blog

måndag 6 april 2015

Visst är hon härlig..

 

Suger Nellie 

Den här stämplen hade jag till en kort som min syster fick när hon fyllde 40 år.. jag tog inte något foto på kortet men tog faktiskt kort på den här underbara flickan.
 
Fördelen med digitala stämplar är ju att du kan förstora och förminska som du vill
Till kortet valde jag att göra ett Clean and simple kort och stämplen fick bli ganska så stor 
Det kändes inte som man ville ha för mycket dekoration när stämplen blev i lite större storlek.
 
Digisen heter Connie Suger Nellie  från  Simply Adorable Dígital 
 
Färgcombos:
 
Hud: E 50 51 53
Hår: Y21 50 51 53 31 35
Jeans och skor: B93 95 97 99
 
 
 
Stämplen har jag köpt på Funky Kits!
 
Ha det gott där ute
 

Kram!

 

Cicci Vid Pennan

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar